جاهاي ديدني مشهد، مراكز خريد با آدرس

هر آنچه كه براي سفر و گردشگري احتياج داريد . از رزرو هتل و اجاره ويلا تا مقايسه قيمت را مي توانيد در وبلاگ من بخوانيد. با مطالعه مطالب من مي توانيد هرآنچه نياز داريد به دست آوريد.

جاهاي ديدني مشهد، مراكز خريد با آدرس

۱۲۴ بازديد

يكي از مهم ترين موضوعات براي كساني كه قصد سفر به مشهد را دارند، خريد سوغاتي است.براي خريد سوغاتي لازم است تا با بهترين مراكز خريد مشهد آشنا شويد، هم چنين آدرس آن ها را نيز بدانيد تا بتوانيد به راحتي مسير يابي كرده و در زمان خود صرفه جويي كنيد. در اين مقاله قصد داريم تا شما را با بهترين مراكز خريد مشهد آشنا كنيم.

بازار رضا

يكي از قديمي ترين ومحبوب ترين بازار هاي مشهد است، براي مسافريني كه قصد خريد سوغات به خصوص نقره جات را دارند. اين بازار در نزديكي حرم واقع است . بازار رضا مشهد در سال 1355 در طي 11 ماه ساخته شده است و يكي از جاهاي ديدني مشهد محسوب مي‌شود.
آدرس :در ضلع جنوب شرقي ميدان بيت المقدس (فلكه آب) واقع شده است.
ساعت كاري : 8 صبح الي 22 است. در روز هاي جمعه اين بازاربسته است.
 
مجتمع تجاري آلتون

يكي از مراكزخريد مشهد برج تجاري اداري آلتون مي‌باشد كه جزو شيك ترين ولوكس ترين پاساژ هاي مشهد است. اين مركز تجاري داراي فروشگاه هاي محصولات چرم، لوازم آرايشي هداشتي، كالاي هاي ديجيتال و ... مي باشد. هم چنيني يكي از جاهاي ديدني مشهد رستوران پسران كريم است كه يكي از شعب اين رستوران در اين پاساژ قراردارد.
آدرس : خيابان دانشگاه، بين دانشگاه 22 و 23ساعت كاري: 9 الي 22 است.
 
زيست خاور

از اولين و زيبا ترين مراكز خريد مشهد است. كه به علت موقعيت مكاني اش مسافران زيادي هرروز از آن بازديد مي‌كنند. در اين مركز تجاري همه نوع محصولي براي خريد پيدا مي‌شود از سوغاتي هاي مشهد مانند نبات، زعفران، زرشك و ... تا لباس، كفش و ديگر اقلام مورد نياز. معماري اين مجموعه تلفيقي از معماري ايراني و اروپايي است كه به زيبايي اين پاساژ افزوده است.
آدرس : ابتداي خيابان كوهسنگيساعت كاري : 9 صبح الي 10 شب


سلطان سفر يك متاسرچ حرفه‌اي است كه همراه هميشگي عاشقان سفر خواهد بود. چرا كه با ارائه خدمات در بخش‌هاي مختلف گردشگري از رزرو هتل هاي كيش گرفته تا اجاره ويلا رامسر و البته خريد تورهاي مسافرتي كه توسط آژانس هاي معتبر ارائه مي‌شوند به شما براي يافتن بهترين و بهينه‌ترين انتخاب‌ها كمك مي‌كند. از سوي ديگر كساني كه سفر به جاهاي ديدني را در ليست اولويت‌هاي خود دارند، از جاهاي ديدني مشهد گرفته تا اهواز، مي‌توانند در بخش جاذبه‌هاي سلطان سفر اطلاعات تكميلي در مورد جاذبه هاي گردشگري كسب كنند و يا با انتشار عكس و توضيحات خود در مورد جاذبه‌هاي گردشگري به تكميل اين اطلاعات كاربردي كمك كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.