جشنواره تابستاني كيش

هر آنچه كه براي سفر و گردشگري احتياج داريد . از رزرو هتل و اجاره ويلا تا مقايسه قيمت را مي توانيد در وبلاگ من بخوانيد. با مطالعه مطالب من مي توانيد هرآنچه نياز داريد به دست آوريد.

جشنواره تابستاني كيش

۹۲ بازديد

گروه گردشگري: جزيره زيباي كيش ديدنيها و تفريحات بسياري دارد به طوري كه سفر به كيش  يكي از مقاصد پرطرفدار گردشگري در تمام طول سال است. اما در ايام تابستان به منظور رونق گردشگري با برگزاري جشنواره تابستاني كيش، گردشگران زيادي از سراسر ايران و حتي از كشورهاي خارجي به اين جزيره سفر مي كنند. پس اگر مي خواهيد در زمان جشنواره تابستاني كيش باشيد به توصيه سلطان سفر توجه كنيد و در اولين فرصت به دنبال رزرو هتل هاي كيش و يا اجاره سوئيت در كيش باشيد.


برنامه هاي جشنواره تابستاني كيش
برنامه هاي مفرح و شاد از جمله جنگ هاي شبانه، اجراي موسيقي و تئاتر، برپايي كارناوال هاي شادي با اهداي جوايز نقدي و غيرنقدي در طول برگزاري جشنواره تابستانه حال و هواي خاصي به جزيره كيش مي دهد. تخفيف هاي مراكز خريد كيش در زمان جشنواره تابستاني يكي ديگر از عواملي است كه براي دوستداران خريد و بازارگردي قابل توجه و جذاب است. همچنين اكثر تفريحات جزيره كيش مانند پاراسل، شاتل سواري، غواصي، آكواريوم كيش و تفريحات بسيار ديگر كيش در جشنواره تابستاني از تخفيف هاي مناسبي برخوردارند.
 
ديدني هاي كيش
جزيره كيش با مجموعه اي از زيبايي‌هاي طبيعي و امكانات تفريحي متعدد مورد علاقه گردشگران بسياري است به طوريكه فرودگاه جزيره كيش يكي از پرتردد ترين فرودگاه هاي ايران محسوب مي شود. اگر بخواهيم فقط به تفريحات آبي كيش و ساحل مرجاني زيبايي كه دارد اكتفا نكنيم بايد گفت در ميان جاهاي ديدني كيش جاذبه هايي تاريخي نيز وجود دارند و شناخته شده ترين آنها كشتي يوناني است. كشتي بزرگي كه سالهاست در ساحل جزيره كيش به گل نشسته است و به نوعي به نماد جزيره كيش تبديل شده است.
 
زندگي در كيش يا سفر به كيش
كيش جزيره اي با 92 كيلومتر مربع مساحت و 27 هزار نفر جمعيت است كه خيلي ها به خاطر آرامش و سكوت آن تمايل دارند در كيش زندگي كنند و برخي هم به خاطر فرصت هاي شغلي كه در كيش وجود دارد به فكر مهاجرت به اين جزيره مي افتند. اما قطعا براي چنين تصميمي بايد اطلاعات بيشتري در مورد هزينه هاي مسكن، حمل و نقل ، سازگاري با شرايط آب و هوايي، قوانين و مقررات خاص جزيره و… داشته باشيد، به طور مثال گرماي شديد هوا و رطوبت بالا شرايطي است كه براي خيلي از افراد قابل تحمل نيست و يا اينكه هزينه مسكن و مواد غذايي در كيش نسبتا بالاست. بررسي اين عوامل باعث مي شود تا بعضي افراد ترجيح دهند تنها زمان كوتاهي از سال را با سفر به كيش صرف تفريح و لذت بردن از آرامش جزيره كنند. لازم به ذكر است علاوه بر امكان رزرو هتل هاي كيش براي اقامت در سطح جزيره سوئيت هاي مبله بسياري وجود دارند و با اجاره سوئيت در كيش مي توانيد هزينه هاي بسيار كمتري نسبت به هتل بپردازيد و تفريحات بيشتري را تجربه كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.